Facebook jest dziś tak samo wszechobecny jak telewizja czy krojony chleb.

Podczas gdy większość z nas dorastała w czasach, zanim jeszcze istniały telefony komórkowe, dzisiejsza młodzież może kontaktować się ze sobą o każdej porze dnia, bez względu na to, gdzie się znajduje, publikując na swoich ścianach. Wykorzystaj tę stałą więź z klientami, korzystając ze strategii opisanych poniżej.Zrób dobry użytek z Facebook Insights. Powinieneś odwiedzać tę funkcję co tydzień, aby dowiedzieć się, do ilu osób dotarłeś. Będziesz mógł uzyskać szczegółowe liczby dla każdej aktualizacji, a także tygodniową liczbę zastosowań, do których dotarłeś.Chociaż chcesz reklamować swoje produkty, nie powinna to być jedyna treść, która jest obecna na Twojej stronie na Facebooku. Powinieneś udostępniać wszelkie informacje, które Twoim zdaniem są istotne dla Twojej firmy. Jeśli ludzie myślą, że zarabianie pieniędzy jest Twoim jedynym celem, będą się wahać, czy będą z Tobą współpracować.Dowiedz się, jakie są Twoje cele. Dlaczego chcesz wykorzystać marketing na Facebooku? Co masz nadzieję dzięki temu osiągnąć. Zanim zaczniesz, bardzo ważne jest, abyś poświęcił czas na jasne zdefiniowanie swoich celów. Zdecyduj się na skuteczną strategię. Spróbuj zrobić to dobrze za pierwszym razem.Utrzymuj trafność swoich postów. Jeśli produkujesz urządzenia kuchenne, wszystko, o czym publikujesz, powinno mieć coś wspólnego z kuchnią. Dowiedz się, jak skutecznie korzystać z marketingu na Facebooku

Jeśli publikujesz zbyt dużo informacji o nieistotnych rzeczach, motyw Twojej strony zostanie utracony, co może wpłynąć na wyniki finansowe.

Ważne jest, aby pozostać na temacie.Gdy otrzymasz poradę dotyczącą „najlepszego” czegoś, takiego jak najlepszy rodzaj postu, najlepszy rodzaj treści lub najlepszy czas na publikowanie, nie będzie to już najlepsze. Czemu? Ponieważ Twoja konkurencja też przeczytała ten post i będzie go śledzić. Zbadaj swoją grupę docelową i znajdź własne „najlepsze”.Postaraj się publikować na Facebooku o różnych porach dnia. Jeśli masz zwyczaj publikować posty o tej samej porze każdego dnia, możesz nie wiedzieć, czy są lepsze czasy na zaangażowanie. Każda grupa docelowa jest inna, a to, co działa w jednym czasie, może nie działać w innym. Postaraj się publikować wiele razy w ciągu dnia, aby zobaczyć, kiedy Twoi odbiorcy są najbardziej aktywni.Nie udostępniaj stale swoim odbiorcom postów związanych z biznesem. Podczas gdy niektórzy ludzie mogą chcieć regularnie słyszeć tego typu informacje, inni mogą uznać to za dość nudne. Powinieneś starać się jak najlepiej skoncentrować swoje posty na swoich produktach, a mniej o tym, jak faktycznie działa Twoja firma.Organizuj konkursy na Facebooku. Organizowanie konkursów i rozdawanie zabawnych nagród to świetny sposób, aby ludzie polubili Twoją stronę na Facebooku. Ludzie uwielbiają darmowe nagrody i mogą pomóc Ci zdobyć więcej obserwujących. Ustaw datę zakończenia konkursu i zezwól na wstęp tylko osobom, które lubią Twoją stronę.Zwróć uwagę na pola aplikacji, które znajdują się tuż pod zdjęciem na okładkę na Twojej stronie. Możliwe jest tworzenie małych aplikacji, które przekierują użytkowników na przykład do Twojej rzeczywistej witryny lub do Twojej strony na Twitterze. Możesz nawet zmienić obrazki na pudełkach, dzięki czemu możesz nadać przedmiotom swoją niepowtarzalną pieczęć.Możliwość oferowania klientom 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu jest niesamowita. Możesz również sprzedawać każdemu na całym świecie. Facebook daje Ci taką możliwość, ale Twoim zadaniem jest z niej skorzystać. Wykorzystaj to, co tu przeczytałeś, aby stworzyć kampanię, która spełni Twoje marzenia.