Jeśli korzystasz z poczty e-mail, na pewno spotkałeś się z jakąś formą marketingu e-mailowego.
Marketing e-mailowy jest dobry dla marketingu skierowanego do klientów, którzy mogą być zainteresowani Twoją firmą, a także do tych, którzy są już klientami. Czytaj dalej, aby znaleźć kilka świetnych porad dotyczących rozpoczęcia pracy w e-mail marketingu.Nie angażuj się w rozpowszechnianie niechcianych wiadomości e-mail. Twoje e-maile zostaną uznane za spam, jeśli wyślesz je do osób, które nie zarejestrowały się samodzielnie. Jest to nie tylko szkodliwe dla Twojej reputacji, ale w rzeczywistości może spowodować, że Twój dostawca usług internetowych zablokuje Ciebie lub Twojego dostawcę usług poczty e-mail, aby zawiesić Twoje konto.Spróbuj wysłać wiadomość e-mail do swoich klientów z informacją, aby nie zwlekali. W odpowiedzi wstaw sugestię, która każe im kupić teraz. Zakończenie mogłoby im powiedzieć, żeby nie przegapili tej niesamowitej okazji, czekając. Zamiast tego powinni działać już teraz, aby czerpać pełne korzyści.Upewnij się, że Twój landing page spełnia oczekiwania klienta. Odbiorca jest oczywiście zainteresowany Twoim produktem, jeśli kliknął w link w Twoim e-mailu. Nie chcesz, aby byli rozczarowani, klikając link i stwierdzając, że strona jest inna niż myśleli, że będzie.Wykorzystaj marketing e-mailowy, aby bardziej zaangażować klientów w inne portale promocyjne.
Na przykład zawsze daj czytelnikom kilka sposobów, aby dowiedzieć się więcej o tym, o czym mówi każdy e-mail.
Zakończ każdy e-mail swoimi danymi kontaktowymi i adresem internetowym, zachęć ich do udostępniania specjalnych promocji za pomocą przycisków „Lubię to” na Facebooku lub skieruj ich do filmu, który pokazuje im, jak najlepiej korzystać z nowego produktu.Spróbuj przesłać dalej recenzję produktu, wysyłając wiadomość e-mail do swoich klientów. Możesz wstawić link do wiadomości e-mail, który informuje ich o rejestracji, klikając ten link. Końcowe PS w wiadomości może skłonić ich do skorzystania z okazji, którą im zapewniasz.Zbieranie i analizowanie statystyk jest tak samo ważne dla sukcesu kampanii e-mail marketingowej, jak dla witryny biznesowej. Zainwestuj w oprogramowanie, które pozwala śledzić skuteczność każdego e-maila, od tego, jaki procent Twoich e-maili jest faktycznie otwieranych do tego, ile kończy się anulowaniem subskrypcji.Diamenty mogą być na zawsze, ale pozwolenie nie. Nawet po uzyskaniu pozwolenia subskrybenta odnów je jakoś po około dziewięciu miesiącach, ponieważ jest to typowa data wygaśnięcia udzielonych uprawnień. Nie tylko potencjalni klienci poczują się szanowani przez twoje grzeczne zachowanie, ale szybko zidentyfikujesz, kto naprawdę jest zainteresowany twoim materiałem.Niezwłoczne reagowanie na wiadomości e-mail powinno być Twoim najwyższym priorytetem. Jeśli potencjalny klient skontaktuje się z Tobą przez e-mail, powinieneś zrobić wszystko, aby odpowiedzieć mu w ciągu jednego dnia. Dłuższe czekanie może kosztować klienta, a innym może wspomnieć o braku odpowiedzi.Kiedy ludzie zapisują się na Twoją listę e-mail marketingową, musisz z góry poinformować ich, czego mogą się spodziewać. Powiedz subskrybentom, jak często mogą spodziewać się wiadomości od Ciebie i jakiego rodzaju wiadomości będziesz im wysyłać. Jeśli spodziewają się ilości wysyłanej poczty, są mniej skłonni do frustracji i rezygnacji z subskrypcji.Prawie każdy w Internecie wie, czym jest e-mail marketing, ponieważ istnieje tak długo, jak Internet. Poprzez e-maile firmy mogą promować siebie lub swoje produkty. Jeśli zostanie to zrobione dobrze, może to być bardzo przydatna strategia; weź te wskazówki do serca, a będziesz na dobrej drodze do sukcesu.