Obecnie wiele stron www cyklicznie zmienia swoją zawartość. Obecnie witryny korzystają z skryptów, które umożliwiają szybką i łatwą edycję zawartości.

Wystarczy wspomnieć o Word Press, dzięki temu strona może zmieniać się każdego dnia. Google posiada w swoich zasobach kopie stron www, dzięki temu możemy zobaczyć jak wyglądały strony np. kilka dni temu lub wcześniej. Kopie stron aktualizowane są co jakiś czas. Można przykładowo, za ich pomocą obejrzeć stronę główną jakiegoś serwisu informacyjnego. Narzędzie przydatne do wyszukiwania informacji nieaktualnych. Google staje się obecnie narzędziem każdego internauty. Posiada szereg zastosowań. Przykładowo kiedy chcemy kupić jakiś produkt w internecie, możemy za pomocą Google znaleźć sklep internetowy, który nam go zaproponuje. Właściciele serwisów zdają sobie sprawę, z tego że wyszukiwarki stają się bardzo dobrym medium reklamy. Każdy webmaster wie, że pozycjonowanie stron www, pomoże dotrzeć do dużej rzeszy klientów. Potencjalni klienci wyszukują informacje za pomocą wyszukiwarek, więc inwestycja w pozycjonowanie serwisu, to obecnie jedna z najlepszych form promocji internetowej. W ostatnim czasie, Internet stał się bardzo dobrym miejscem na umieszczanie własnych reklam. Coraz więcej firm stawia właśnie na reklamę internetową. Okazuje się, że właśnie ta forma reklama w Internecie przynosi najwięcej korzyści.

Mamy kilka sposobów na reklamowanie naszych produktów. Pierwszy i chyba najefektywniejszy to reklama poprzez pozycjonowanie.

Pozycjonowanie polega na zapewnieniu jak najwyższych pozycji w wynikach wyszukiwania wyszukiwarek internetowych. Więcej informacji na temat tego rodzaju działań można znaleźć na stronie https://artdot.pl/seo/pozycjonowanie-stron/. Na pozycjonowanie składa się wiele czynników. Istnieje również bardzo dużo firm zajmujących się tym zagadnieniem. Część z tych firm jest ukierunkowana tylko na pozycjonowanie. Mają one najlepsze wyniki i są w stanie zapewnić najwyższe pozycje naszym stroną. Pozostała cześć firm to różnego rodzaju agencje interaktywne zajmujące się nie tylko pozycjonowaniem, ale również prowadzeniem całych kampanii reklamowych. Agencje reklamowe oferują nam linki sponsorowane, bannery reklamowe.